Leírás és Paraméterek
A Donna Karan Energizing 2011-ben indult hódító útjára, és sikere azóta is vitathatatlan.
Fejjegyei a citrusok, vodka és ibolyalevél.
Szívjegyei a nárcisz, a lótusz és az orchidea
Alapjegyek: fás illatok, jellemzően a nyírfa aromája.
A Donna Karan divatház az 1980-as években alakult, majd Donna Karan eladta virágzó és sikeres divatházát 2001-ben az LVMH-nek. A Donna Karan márka mindig is az egyensúlyt kereste a kényelem és a luxus között, mely elegáns és praktikus.
Az első DKNY parfüm , a Be volt,és 2004-ben debütált , egy alma alapú illat, mely egy alma alakú üvegben azonnal sikert aratott.
A DKNY parfüm márka célja, hogy minden alkalomra viselhető illatokat teremtsen a fiatal , városi közönség számára.
Illatkategória | Friss |