Leírás és Paraméterek
A DKNY 2011-ben indított el a Golden Delicious-t. Gyönyörűen komponált parfüm, elbűvölő és fénylő, a mai nőnek szól,aki bizalmat szeretne sugározni, megtartva önnön stílusát.
Az illatot világ legrégebbi gyümölcs ihlette, az alma. Fejjegyeiben az alma mellett ott a narancsvirág és a Mirabelle szilva aromája. A szív gazdag; illatos fehér rózsával, Casablanca liliommal, gyöngyvirággal, vaníliával és orchideával simogatja érzékeinket,s mindehez ott abársonyos alap: egy gondolatnyi pézsma, némi szantálfa és kevéske teakfa.
A Donna Karan divatház az 1980-as években alakult, majd Donna Karan eladta virágzó és sikeres divatházát 2001-ben az LVMH-nek. A Donna Karan márka mindig is az egyensúlyt kereste a kényelem és a luxus között, mely elegáns és praktikus.
Az első DKNY parfüm , a Be volt,és 2004-ben debütált , egy alma alapú illat, mely egy alma alakú üvegben azonnal sikert aratott.
A DKNY parfüm márka célja, hogy minden alkalomra viselhető illatokat teremtsen a fiatal , városi közönség számára.