Leírás és Paraméterek
Az új illat az Ermenegildo Zegna háztól az üzletek polcain 2013 tavaszán jelent meg, megtestesítve az olasz stílust, az olasz elképzeléseket és az olasz aromákat .
„Ha egy illatot veszel, egy álmot veszel. Könnyebb eladni álmokat illatokkal, mint a divattal” mondta Zegna.
A parfüm összetétele citrusfélék és bergamot keveréke, melyet viola és ibolya kísér, némi fás felhanggal az vetivernek és a cédrusnak köszönhetően.
A reklámkampány arca Ryan Burns,a fotós Matthew .
A divatház története Olaszországban kezdődött, az Alpok lábainál. Innen származik a Zegna család,melynek négy generáció óta működő vállalkozása egy kis szövőműhelyből a világ vezető férfi luxusszabászatává nőtte ki magát. Töretlen sikerük a folyamatosan megújuló ipari eljárásoknak köszönhető, mely mellett mindig ragaszkodtak a kézműves hagyományokhoz is. A ruhákhoz tökéletesen illő bőráruk, cipők és más kiegészítők bevezetésének köszönhetően világszerte ismertté válltak. Közel száz éve a Zegna név a minőséget jelenti, termékeik stílusa egyértelműen beazonosítható. Ruházati termékeik elegánsak, kreatívak, eredetiek és kényelmesek.
Illatkategória | Fás |