Termékek Menü

Marc Jacobs - Bang (50ml) - EDT

Katt rá a felnagyításhoz
Ár:
11.250 Ft
Gyártó cikkszám: EAN 3607342161740
Cikkszám: 16705-50
Elérhetőség: 0
Várható szállítás: 2019. július 01.
Gyártó: Marc Jacobs
Típus: férfi
Kiszerelés: 50 ml

Leírás és Paraméterek

Az ikonikus tervező Marc Jacobs bemutatja Bang nevű illatát, amely újraértelmezi a férfiak illatát. A parfüm ötvözi a modern stílust Marc Jacobs "ironikus és a tiszteletlen” egyéniségével. Ezt a fűszeres keveréket üvege is megkülönbözteti a többitől, szinte hecceli az embert, mivel szakít a hagyományos formákkal. A parfüm azért is különleges, mert ezen illat reklámkampánya volt az első, ahol Marc a reklámarc. Hozzá kell tenni, hogy az eredmény rendkívül szexi és különc.

Fejjegy: bors

Szív illat: benzoin, vetiver, elemi

Alapjegyek: pacsuli és tölgymoha

 

 Marc Jacobs 1963-ban született New Yorkban. Hétéves volt, mikor meghalt édesapja, anyukája ezután még háromszor házasodott újra, s nem igazán törődött a gyerekeivel, így Marcot apai nagymamája nevelte fel, aki életének legmeghatározóbb személye volt. 1994-ben mutatta be saját márkájának első kollekcióját, három év múlva pedig már a Louis Vuitton kreatív igazgatója lett.

1997-ben dobta piacra első saját kollekcióját, majd 2001-ben a MARC néven futó, megfizethetőbb áru kollekciójával aratott sikereket.

 2003-ra saját divatháza már a piacra dobott darabok széles skálájával rendelkezett a parfümöktől - a napszemüvegeken át - a cipőkig, és üzleteket nyitott az USA mindkét partján. Mindkét vonala - Marc by Marc Jacobs és Marc Jacobs - hihetetlen sikereket ért, mialatt a Vuitton márkát fiatalosabbá és modernebbé, ezáltal eladhatóbbá tette. Olyan tervezőkkel állt össze ennek érdekében, mint Steven Sprouse (graffiti táskák 2001. tavaszán), Julie Verhoeven (patchwork táskák), valamint Takashi Murakami (rózsaszínnel domináló, cukormázszerű kiegészítők 2003. tavaszán).

Első illata 2001-ben került piacra.
További képek